Sven-Erik “Svempa” Bergendahl – bene geriausiai žinomas žmogus Europos sunkvežimių stilizavimo ir tobulinimo versle. Svempa išgarsėjo mažumėl beprotiškais Scania sunkiasvorių perdirbimais, tačiau kaip verslininkui jam sėkmę atnešė specialių limituotų serijų Scania vilkikai. Pasakojama, kad dar kadaise jam pavyko savo darbais nustebinti patį Leifą Ostlingą – Scania AB vadovą. Pastarasis suprato, kad partneriaujantis su tokiu dizaineriu galima padidinti susidomėjimą ir serijine kompanijos produkcija, taip Scania tapo pagrindiniu Sven-Erik “Svempa” Bergendahl darbų užsakovu. Be to Svempas dabar yra ir dažnas visokiausių Scania renginių svečias.
Blue Stream, Black Amber, Dark Diamond ir kiti ribotų serijų Scania gražuoliai – tai bendradarbiavimo su šiuo dizaineriu vaisius. Apie tokius vilkikus Trucker.lt kažkada jau rašė. Beje, įdomu ir tai, kad Sven-Erik “Svempa” Bergendahl nesibodėjo dirbti ir su statybine technika. Vienas iš efektingai atrodančių šio žanro jo darbų, skirtų bendrojo naudojimo keliams, yra ekstremalus savivartis „Black Claw“.
Tačiau patys išskirtiniausi šio dizainerio kūriniai – koncepciniai sunkiasvoriai, kurie tampa visų truck show žvaigždėmis. Vienas iš ryškiausių šio švedo kūrinių – vienintelis pasaulyje pramoginis kabrioletas Scania R999 Red Pearl. „Raudonasis perlas“ žavi ne tik savo išvaizda, bet ir charakteristikomis. 16 l variklis turi 1 000 AG, o 100 km/val. greitis pasiekiamas per 5 s. Maksimalus sunkvežimio greitis – 210 km/val.
Savo skaitytojams siūlome užmesti akį į filmuką, kuriame Scania atstovas Robert Bengtsson dalinasi savo pastebėjimais apie ekstremaliuosius Red Pearl ir Chimera modelius. Pasigrožėkite šiais stebuklais iš arčiau.