Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

Įsitraukimas į kitų valstybių narių bylas dėl Mobilumo paketo nuostatų yra žingsnis ginant ir mūsų vežėjų interesus

Lietuva laikosi nuoseklios pozicijos dėl Europos Sąjungos vidaus rinkos principų taikymo ir visomis teisinėmis priemonėmis gins šalies vežėjų interesus, taip Vyriausybės priimtą sprendimą prisijungti prie kitų šalių bylų ES Teisingumo Teisme prieš vežėjų veiklą reglamentuojančio Mobilumo paketo nuostatas, komentuoja susisiekimo ministras Marius Skuodis.

„Lietuva palaiko pagrindinius Mobilumo paketo tikslus – gerinti vairuotojų socialines sąlygas, užtikrinti kelių transporto veiksmingumą ir tvarumą, tačiau tos nuostatos, kurios nurodo kas aštuonias savaites grąžinti transporto priemonę į jos įsisteigimo valstybę ir riboja kabotažą – vidinius pervežimus ES šalyse, niekaip nedera su ambicingais žaliosios ES darbotvarkės tikslais ir bendrosios rinkos principais. Savo vertinime tai jau konstatavo ir Europos Komisija“, – sako ministras. 

Vilkiko grąžinimas ir kabotažo reikalavimai taip pat yra kvestionuojami Lenkijos, Kipro, Maltos, Vengrijos, Rumunijos ir Bulgarijos ieškiniuose, prie kurių jungsis ir Lietuva. Siekdama užtikrinti, kad Lietuvos vežėjai nepatirtų diskriminavimo, nelygių konkurencijos sąlygų, kad jiems nebūtų taikomi nepagrįsti ir neproporcingi reikalavimai, suteikiantys konkurencinį pranašumą kitų šalių vežėjams vieningoje ES rinkoje, Lietuva taip pat yra pateikusi ieškinius ES Teisingumo Teismui dėl atitinkamų Mobilumo paketo nuostatų.

Paramą Lietuvos skundui yra išreiškusi Lenkija, o prie pateikto skundo dar ketina prisijungti ir Latvija, Estija bei Belgija. Valstybės narės prisijungti prie bylų gali iki kovo 11 d.

Susisiekimo ministras atkreipia dėmesį, kad Europos Komisija, atlikusi poveikio vertinimą dėl Mobilumo paketo, vasario pabaigoje patvirtino Lietuvos nuosekliai kartotus argumentus, kad įpareigojimas periodiškai grąžinti vilkikus į įsisteigimo šalį privers šimtus tūkstančių vairuotojų važiuoti tuščiomis puspriekabėmis namo, taip sukeliant papildomą anglies dvideginio ir kietųjų dalelių išmetimą, o tai prieštarauja Europos žaliajam susitarimui.

„Ši Europos Komisijos išvada taip pat gali būti svarbus argumentas Lietuvos ir kitų ES šalių iškeltose bylose ES Teisingumo Teisme“, – pabrėžia M. Skuodis.

2021 12 kovo   Almantas Karčiauskas
Lietuvoje, Naujienos, Naujienos, Transporto politika, Užsienyje, Vežėjai Mobilumo paketas, Susisiekimo ministerija

Related Posts

  • Rezervinės lėšos keliams: dėmesys tęstiniams projektams
    Rezervinės lėšos keliams: dėmesys tęstiniams projektams
  • Kovą prasideda kelių statybos darbų sezonas
    Kovą prasideda kelių statybos darbų sezonas
  • 2020-ieji transporto sektoriuje: nuosaikūs pokyčiai
    2020-ieji transporto sektoriuje: nuosaikūs pokyčiai
×

  • Pristatytas dar vienas Tesla Cybertruck konkurentas
  • Dar negaminamas Cybertruck jau gavo kemperį

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz Nissan pardavimai paroda pikapai pikapas puspriekabė Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vežėjai vilkikai vilkikas Vokietija Volkswagen Volvo

Apklausa:

Šiandien nuvažiuota

View Results

Loading ... Loading ...
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress