Dacia Sandero – penkių durų šeimyninis hečbekas, gaminamas nuo 2007-ųjų. Tai – paprastas, pigus, praktiškas automobilis, todėl mūsų šalies pirkėjai jį greitai pamėgo. Dar labiau Sandero populiarumas išaugo, kai rinkoje pasirodė gamykliškai „papimpintas“ Sandero Stepway modelis.
Nepaisant krizių, pandemijų ir kitų sunkumų, tiek Sandero, tiek kiti Dacia prekių ženklo modeliai išliko pigiausi rinkoje nauji automobiliai (Sandero kainos prasideda nuo 10 000 eurų, Sandero Stepway – nuo 12 000 eurų), todėl Lietuvos pirkėjus turėtų sudominti naujieną, kurią prieš porą dienų pristatė Dacia atstovas mūsų krašte – įmonė „Sostena“.
Vasario 15 d. nuotoliniu būdu vykusioje spaudos konferencijoje buvo pristatyti gerokai atsinaujinę, gerokai patraukliau atrodantys ir turtingesne sąrangą galintys pasigirti Dacia Sandero ir Dacia Sandero Stepway modeliai.
Bene ryškiausias skirtumas, lyginant su pirmtakais, yra tas, jog šio modelio gamybai naudojama nauja CMB-F platforma. Ji yra lengvesnė, leidžia įdiegti daugiau elektroninių pagalbininkų. Kadaise tik premium segmento modeliuose buvusias avarinio stabdžio ar aklos zonos stebėjimo funkcijas nuo šiol turės ir Dacia Sandero. Be to, nekalbant apie esminius išorės pokyčius, Sandero gavo 144 mm ilgesnę ratų bazę, todėl posūkiuose lengviau išlaikyti stabilumą. Šį momentą turėtų įvertinti pradedantieji arba mažesnį vairavimo stažą turintys vairuotojai.
Vasario 17-ąją žiniasklaidos atstovai galėjo minėtus modelius išbandyti gyvai. Kol kas tai buvo vienintelė galimybė gyvai susipažinti su abiem Dacia naujovėms, tačiau netrukus šie modeliai pasieks įmonės „Sostena“ salonus ir tuomet apžiūrėti juos iš arčiau ar išbandyti galės visi norintys. Tuomet bus paprasčiau įvertinti visas, gamintojo siūlomas, naujoves.