Nevadoje esančioje Tesla gamykloje, surenkančioje Model 3 ir Model Y skirtus akumuliatorius prasidėjo keturių naujų vilkikų Semi, skirtų bandymams, surinkimo darbai. Įdomu tai, kad jiems jau pagamintos baterijos, kurių pagrindu tapo pirštukiniai 2170 tipo akumuliatoriai, kuriuos gretimame ceche gamina Panasonic.
2017 m., debiutavus Model 3, akumuliatoriai 2170 buvo laikomi naujove. Nuo tada Tesla ir Panasonic gerokai pagerino jų cheminę sudėtį ir padidino talpą.
Tiesa, netrukus Tesla vadovas Ilonas Maskas pristatė naujus, 4680 tipo akumuliatorius, savo rodikliais gerokai pranokstančius 2170. Nors jų gamyba dar nepradėta, spėjama, kad būtent tokius akumuliatorius gaus visi nauji Tesla modeliai.
Vienas įdomesnių 4680 bruožų yra tai, kad iš jų surinkta baterija tampa automobilio kėbulo dalimi, kas leidžia gerokai sumažinti bendrą svorį. Kalbant apie Semi, toks sprendimas yra perteklinis, nebent Tesla planuoja pagaminti pirmąjį pasaulyje sunkųjį vilkiką ne su tradiciniu rėminiu, o laikančiuoju kėbulu.
Įvertinus tai, bei tai, jog 2170 gamyba vyksta sklandžiai, tikėtina, jog naujuosius akumuliatorius gaus lengvieji modeliai, o vilkikui liks senieji 2017-ieji.