Sollers ir Reload Motors yra pasirašiusios sutartį, pagal kurią bendrai bus kuriama ir realizuojama serijinė elektrinio furgono Reload gamyba. Tam Vokietijoje turėtų būti pastatyta 50 tūkst. kv. m. dydžio gamykla, per metus galinti rinkai pasiūlyti 20 tūkst. automobilių.
Bazine versija taps lengvasis komercinis, kurjerių tarnyboms skirtas, automobilis. Tikimasi, kad jis, panaudojus lengvesnes modernias medžiagas ir inovatyvias technologijas galės pervežti 10-12 proc. daugiau krovinio lyginant su dabartiniais analogais. Visiškai elektrinis automobilis gaus 50 – 90 kW talpos akumuliatorių, leidžiantį įveikti nuo 120 iki 250 km. Planuojama rinkai pasiūlyti ir vandeniline versiją, kuri, kartu su elektriniu motoriuku, be degalų papildymo leistų įveikti 800 – 1000 km.
Tikėtina, kad „donoru“ šiam projektui taps Ford Transit modelis.
Darbai suskirstyti į keturis etapus. Pirmiausia – koncepciniai tyrimai, tuomet automobilio ir gamybinių pajėgumų projektavimas, galiausiai – pasirengimas gamybai ir jos pradžia.
Iki pasirodant pirmajam modeliui dar gali praeiti 3,5 – 4 metai. Tai lems modifikacijų kiekis ir prognozuojamos apimtys. Dabar skaičiuojama, kad užtektų keturių, į pagrindines pirkėjų grupes orientuotų, versijų.
Pirmieji Reload bus skirti JAV ir ES šalių rinkai, vėliau geografiją planuojama plėsti.