Ford pranešė kursianti didžiulį, V 8 tipo, daugiau negu 7 litrų tūrio vidaus degimo variklį. Slaptą projektą Megazilla pristatė vyriausias padalinio Ford Performance inžinierius Maikas Gudvinas. Naujas variklis kuriamas pasinaudojus 7,3 l atmosferiniu Godzilla modeliu, montuojamu į Super Duty serijos pikapus.
Būsimo variklio charakteristikos, kol kas, slepiamos, tačiau jau žinoma, kad jis bus našesnis už 7,3 l Godzilla, turintį 436 AG ir 644 Nm sukimo momentą.
Kadangi Godzilla V8 skirtas lengviesiems sunkvežimiams ir sunkiesiems pikapams, jis pasižymi solidžiomis patvarumo atsargomis.
Godzilla 7.3 V8 – palyginti modernus agregatas, turintis karbobinį įsiurbimo kolektorių, aliuminines cilindrų galvutes, dujų paskirstymo fazių keitimo sistemą ir išskirstytą įpurškimą. Nepaisant modernių sprendimų, variklis yra patikimas ir ne toks jau brangus – surinktas jis kainuoja tik 8150 JAV dolerių.
Pateisinamas ir sprendimas kurti dar galingesnį benzininį V8 agregatą, nes JAV gyvena užtektinai pinigingų galingų variklių gerbėjų.
Tarkim atmosferinis Godzilla taip patiko Ford gerbėjams, kad jie paprašė šį, sunkvežimiams skirtą agregatą pradėti montuoti ir į sportinius Mustang modelius. Į tai Ford atsakė, kad nors toks sprendimas ir įmanomas, praktiškai jis neduos jokios apčiuopiamos naudos.