Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

Lietuvos savivaldybių ir vežėjų dėmesiui – elektrinis Scania autobusas

Šią savaitę Vilniuje vežėjų įmonėms, savivaldybės atstovams ir šalies žurnalistams buvo pristatytas į Lietuvą atvežtas elektrinis „Scania Citywide“ autobusas.

Apie šį inovatyvų autobusą „Trucker.lt“ savo skaitytojams jau pasakojo, na o dabar mūsų šalyje šis švedų kūrinys pristatomas gyvai. Kadangi Covid-19 situacija Lietuvoje šiuo metu yra ganėtinai grėsminga, organizatoriai pasirinko lakonišką ir saugų renginio formatą, autobusą pristatydami mažoms lankytojų grupelėms.

„100% elektrinis. Mažiausios CO2 emisijos. Tyla už lango, jokio variklio keliamo triukšmo. Toks yra šiandienos tvaraus miesto transportas!“ – taip po prezentacijos dalindamasis „Trucker.lt“ FB įrašu Lietuvoje demonstruojamą techniką apibūdino „Scania Lietuva“ regiono vadovas Darius Snieška.

„Scania Citywide“ – 12 m ilgio žemagrindis miesto autobusas. Tai ekonomiškas, efektyvus, o svarbiausia tvarus įrankis spręsti viso pasaulio miestų transporto problemas.

„Scania“ elektrinius autobusus klientams gali pasiūlyti kelių konfigūracijų, priklausomai nuo poreikių – ant stogo montuojamos keturios arba šešios baterijos, o dar keturios – autobuso gale. Taikydamasi prie miestų infrastruktūros ir konkrečių maršrutų poreikių „Scania“ šiems autobusams siūlo įvairius įkrovimo sprendimus. Autobusas gali būti įkraunamas maršrute, naudojant pantografą, taip pat galimas kombinuotas įkrovimo modelis – maršrute ir autobusų parke, o prireikus vien tik autobusų parko bazėse. Elektrinių autobusų įkrovimo infrastruktūrą pristatė „ABB Lietuva“ atstovė Goda Montvidaitė. Ji papasakojo apie transporto priemonių įkrovimo galimybes, elektrinių autobusų įkrovimo sprendimus, bei jų privalumus.

„Gamintojas neturėjo vieno siauro tikslo, kad viena įkrova autobusas galėtų nuvažiuoti kuo didesnį atstumą. Miestams ir vežėjams svarbiausia, kad autobusas galėtų nuvažiuoti optimalų atstumą veždamas optimalų skaičių keleivių. Tam, kad jis nuvažiuotų daugiau kilometrų, reikalingos galingesnės, taigi ir sunkesnės baterijos, kurios užima keleivių vietas ir mažina transporto priemonės efektyvumą. „Citywide“ talpa nesiskiria nuo įprasto dyzelinio autobuso. Salone vienu metu gali važiuoti daugiau kaip šimtas keleivių“, – pasakoja „Scania“ autobusų pardavimo vadybininkas Lietuvoje Edvinas Polzunovas.

Pasak E. Polzunovo, vairuotojo darbo vieta įrengta taip, kad joje patogiai jaustųsi nuo 150 iki 210 cm ūgio žmogus. Autobuse įrengtos ir inovatyvios saugumo sistemos – patobulinta adaptyvi kruizo kontrolė, aklosios zonos perspėjimo sistema ir pan.

„Elektrinis „Scania Citywide“ kurtas prioritetą teikiant dviems kriterijams – maksimaliam eksploatavimo laikotarpiui ir ekonomiškumui, kurie itin svarbūs miestų transporto valdytojams ir operatoriams“, – sako Ramūnas Saveikis, „Scania Lietuva“ pardavimų direktorius.

Visi pagrindiniai naujojo „Scania Citywide“ autobuso komponentai, tokie kaip varikliai ir baterijos, bendra elektros sistema, yra sukurta „Scania“ gamykloje. Tai leidžia optimizuoti transporto priemonės efektyvumą ir užtikrinti lengvesnę techninę priežiūrą bendrovės servisuose visame pasaulyje. Elektriniais autobusais šiuo metu domisi ne tik Lietuvos didžiųjų, bet ir mažesnių miestų savivaldybės.

2020 lapkričio 4   Almantas Karčiauskas
Autobusai, Elektromobiliai, Foto, Keleiviai, Lietuvoje, Naujienos, Naujienos, Renginiai, Scania, Scania, Technologijos, Video autobusai, elektrinis autobusas, Scania, Scania Cityvide, Scania Lietuva, tvarumas

Related Posts

  • Nematoma šiukšliavežių ekipažo darbo pusė pagal Scania
    Nematoma šiukšliavežių ekipažo darbo pusė pagal Scania
  • „Scania Lietuva“ – tarp pirmaujančių šalies įmonių
    „Scania Lietuva“ – tarp pirmaujančių šalies įmonių
  • Prisimenant Alfa Romeo autobusus
    Prisimenant Alfa Romeo autobusus
×

  • Pateikta daugiau informacijos apie elektrinį pikapą Atlis XT
  • Garsieji Londono kebai tapo elektriniais

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz Nissan pardavimai paroda pikapai pikapas puspriekabė Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vežėjai vilkikai vilkikas Vokietija Volkswagen Volvo

Apklausa:

Kas gamina geresnes puspriekabes?

View Results

Loading ... Loading ...
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress