Koncerno spaudos tarnyba išplatino vaizdo įrašą, kuriame pristatomi įvairūs hibridinės pikapo Ford F -150 versijos bandymų etapai.
Siekdamas parodyti, kad kitais metais turintis pasirodyti hibridinis modelis niekuo nenusileidžia ligšiolinėms versijoms, Ford prototipą išbandė visu griežtumu. Elektrifikuotą jėgainę PowerBoost turėjo atlaikyti visus išbandymus, kurie tenka ir modeliams su įprastais vidaus degimo varikliais. Buvo ir vienas, specialiai šiai versijai, sukurtas bandymas.
1,5 kWh skysčiu aušinamas ličio jonų akumuliatorius buvo patalpintas į specialų vibracinį stendą, kuriame buvo imituojamas važiavimas duobėtais keliais. Akumuliatorius čia buvo purtomas 82 valandas, kas prilygsta 10-ies metų eksploatacijai.
Be akumuliatoriaus, kuriam prireikė specialios laboratorinės įrangos, likusi naujovės dalis, kaip ir benzininiai F-150, buvo bandomi „darbinėmis sąlygomis“.
Ford atliko bandymus ir bekelėje. Tai leido įvertinti, kaip hibridinė versija elgsis sunkiomis eksploatacijos sąlygomis ar esant aukštai temperatūrai.
Ypatingas dėmesys buvo skiriamas F-150 buksyravimo galimybėms. Techninėse charakteristikose teigiama, kad automobilis gali tempti 5760 kg svorio priekabą. Teigiama, kad tai – maksimalus svoris, kada nors tekęs hibridiniam pikapui. Automobiliui taip pat teko įveikti nemažą nuokalnę bei padirbėti karštu oru.