Remiantis Volkswagen ir Ford susitarimu dėl produktų ir technologijų, naujieji Ranger ir Amarok gaus tą pačią T7 architektūrą. Abu automobilius projektuos ir gamins Ford, tačiau, nepaisant to, daugiau privalumų turės būtent Ranger, pareiškė „Ford Australia“ prezidentas Endrius Birkičius.
Pasak jo, Ford gali pasigirti prabanga ir dar kai kuriais, Volkswagen leidžiančiais aplenkti, momentais, tokiais kaip ilga istorija ir globalus žaidimas su Ranger. E. Birkičiaus nuomone, Ford ir toliau kelia palyginti aukštai iškelta kokybės kartelę, o Volkswagen tik dabar pradeda jam sąlyginai naują žaidimą.
Nepaisant teiginių apie „nuolatinio tobulinimo filosofija“, Ford technines naujojo Ranger charakteristikas slepia.
Ford pareiškimuose yra tiesos, nes liepą patys vokiečiai pripažino, jog be Ford įsikišimo antrosios VW Amarok kartos galėjo ir nebūti.
Beje, amerikiečių ir vokiečių bendradarbiavimas neapsiribos vien pikapais. Ford sukurs naują komercinį furgoną, pasinaudodamas Volkswagen Caddy, o MEB VW platforma bus panaudota naujo elektromobilio kūrimui.