Įvairūs, net ir su automobiliais susiję konkursai, yra dalykas įprastas. Visgi, pasirodo ir čia galima sugalvoti kažką naujo. Tai, savo pavyzdžiu, įrodė Lietuvos vežėjų sąjunga (LVS), surengusi „Geriausios Europoje krovininio automobilio kabinos“ rinkimus.
Pasak LVS atstovo ir renginio iniciatoriaus Sigito Žiliaus, kadangi vilkikus, paprastai, perka ne tie, kurie vėliau su jais dirba, tai buvo puiki proga įvertinti vairuotojų požiūrį ir sužinoti, ką jie galvoja apie vieną ar kitą kabiną, ilgam tampančia jų „darbo vieta“.
Specialiai tam buvo sukurta internetinė apklausa, kurioje dalyvavo ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių vairuotojai, tad, faktiškai pirmą kartą buvo renkama geriausia Europos vilkiko kabina.
Buvo vertinami įvairūs kabinų kriterijai, turintys tiesioginės įtakos darbo patogumui ir poilsio, ne ką mažiau tolimųjų reisų vairuotojų darbe, kokybei. Tiesa, kova, nepaisant to, kad Lietuvos rinkoje turime ne vieną vilkikų gamintoją, nebuvo tokia įtempta, kaip buvo galima tikėtis. Beveik visus apdovanojimus, įskaitant ir pagrindinį prizą, susišlavė DAF, tik vieną poziciją palikęs Scania R klabinai.
Visgi kadangi rinkimai kartu buvo ir nedidelė šventė, be jų rezultatų pristatymo ir aptarimo, organizatorių pastangomis, atvykusieji galėjo iš arti apžiūrėti ir geriau susipažinti su Lietuvoje debiutuojančiais ir didelių planų turinčiais „Ford“ vilkikais bei juos atstovaujančią įmone.
Besidomintys tepimu ir tepimo sferos tendencijomis, turėjo progos pabendrauto su „Mannol“ tepalų atstovais, o galvojantys ne tik apie darbinį, bet ir apie kasdienį asmeninį transportą, apžiūrėti ar net pasimatuoti čia pat stovinčius koncernui „Toyota“ atstovaujančios įmonės „Mototoja“ modelius.
Apibendrinant, galima daryti prielaidą, kad puikiai pavykęs renginys taps gražia, kasmetine tradicija, leidžiančia ne tik išrinkti geriausius iš geriausių, tačiau ir susipažinti su pervežimų rinkos (plačiąją prasme) naujovėmis.
