Kai autobuso vairuotojas Walter Burch iš Šveicarijos prieš penkerius metus išėjo į pensiją, pradžioje jis jautė diskomfortą dėl ramybės pertekliaus ir mėgstamo darbo trūkumo. Tačiau netrukus patyrusiam vairuotojui buvo pasiūlytas nor ir papildomas, bet svajonių darbas – du kartus į savaitę Walter sėda prie specialiai pagaminto Scania autobuso vairo ir išvažiuoja į maršrutą per Stelvio perėją Alpėse.
Stelvio perėja – bene gražiausias Europos kelias, jungiantis Šveicariją ir Italiją. Gausybė staigių vingių, uolų, tunelių, tai vienas didžiausių iššūkių vairuotojo gebėjimams. Tačiau akims čia atsiveria dieviško grožio vaizdai. Kažkada jis nusipelnė liaupsių net iš „Top Gear“ kolektyvo, tad šia perėja pravažiuoti bent kartą gyvenime dabar yra kiekvieno „benzingalvio“ garbės reikalas.

Kelias čia buvo pastatytas tarp 1820 iki 1825 m. dar Austrijos imperijos iniciatyva. Įdomiausia, kad kelio konfigūracija nuo tų laikų visai nepasikeitė – 85 griežti posūkiai čia yra didžiausias iššūkis vairuotojams.
Tuo tarpu Stelvio perėjos autobusų maršrutas jungia Val Müstair miestelį Šveicarijoje su Valtellinos regionu Šiaurės Italijoje. Kelionė „Stelvio Pass“ maršrutu į Italiją yra kalnų nuotykis, kurį nuo gegužės iki lapkričio siūlo Šveicarijos autobusų kompanija „PostBus“. Beje, šiam maršrutui prireikė specialiai paruošto Scania autobuso.

„Specialiai paruoštas „Scania Interlink“autobusas mums buvo puikus pasirinkimas, nes jis pritaikytas mūsų tikslioms specifikacijoms“, – pasakoja „PostAuto“ atstovas Bruno Brot.
Įvažiavus į žemiausius tunelius šis autobusas gali „pritūpti“ penkiais centimetrais, Jo ilgis 11 metrų, plotis siekia 2,55, o aukštis – 2,3 metro. Nors šioje perėjoje neleidžiama naudoti transporto priemonių, kurių ilgis viršija 10 metrų, tačiau „Scania Interlink“ gavo leidimą maršrutui, nes dėl trumpos, vos 5 metrų bazės yra stebėtinai manevringas serpantinuose.