Automobilių gamintojas Ford pristatė modernizuotą ekstremalaus pikapo F 150 Raptor versiją. pastaroji gavo naują funkciją Trail Control – bekelei skirtą nuolatinio greičio palaikymo sistemą.
Sistema pilnai perima akceleratoriaus ir stabdžių valdymą, taip leisdama vairuotojui visą dėmesį sutelkti į patį vairavimą. Trail Control funkcija veikia automobiliui judant 2 -32 km/val. greičiu. Tuo metu elektronika automatiškai perduoda sukimo momentą tam ratui, kuris tvirčiausiai sukibęs su gruntu, o esant reikalui automatiškai aktyvuoja stabdžius. Taip pat ji turėtų apsaugoti automobilį nuo užstrigimo klampynėje.
Taip pat modernizuotas Ford F-150 Raptor gavo naujus, adaptyvinius, elektronika valdomus amortizatorius. Jų privalumas tame, kad kiekvieno mazgo amortizaciją galima keisti atskirai. Tarkim, elektronika maksimaliai sukietina amortizatorius ratams atitrūkus nuo žemės, taip maksimaliai suminkštindama nusileidimą.
Modernizuotas Ford F-150 Raptor gavo tą patį 3,5l turbininį V6, 455 AG ir 692 Nm sukimo momento agregatą. Variklis veikia poroje su 10 pavarų APD. Taip pat pikapas turi 4×4 varančių ratų sistemą ir paskirstymo dėžutę su pažeminta pavara.
