Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

Nika Service specialistai apie DELPHI (DFI) serijos purkštukus – antra dalis

Purkštukai DFI2.5 HPC

DELPHI DFI 2.5/2.5 HPC tipo purkštukai tapo kitu dyzelinių technologijų COMMON RAIL sistemos vystymo žingsniu. 2.5 purkštukų karta pritaikyta ekologinei Euro 5 klasei ir gali dirbti esant maksimaliam 2000 barų slėgiui. Taip pat šitie purkštukai turi pagerintas įpurškimo charakteristikas IRCF (Injection Rate Coefficient Factor), leidžiančias iki septynių atvėrimų vieno ciklo metu ir apsaugančias nuo purvo patekimo į korpuso vidų. Visi kiti šių purkštukų elementai tokie patys, kaip ir ankstesnės kartos, tačiau adata ir jos balnas padengti specialia danga, pagerinančia įpurškimo dinamiką, adatos balno kampas siekia 60 laipsnių, padidintas jos skersmuo. Kampas tarp purkštuvo angų sumažintas, tačiau padidintas angų skersmuo, kas leidžia įpurkšti daugiau degalų. Atgalinei spyruoklei tenkanti apkrova – 28 N. Purkštuko skersmuo padidintas nuo17mm iki 19 mm.

Purkštukai gali būti turėti du pajungimo tipus. Tarkim JCB ar DAEDONG sistemose naudojamas analogiškas DFI 1.1 -1.3 pajungimas, kitų prekių ženklų purkštukai gali turėti DFI3 tipo pajungimą. Atgalinio degalų nutekėjimo pajungimas gali būti metalinis su guminiu ventiliu arba plastikinis. Šie purkštukai veikia taip pat, kaip ir 1.5 tipo detalės, kalibravimas gamykloje vyksta C3I principu suteikiant detalei 20 skaičių kodą.

DFI 2.5 HPI tipo purkštukai skirti dideliems varikliams. Jie naudojami Euro 4 ir aukštesnius ekologinius standartus atitinkančiuose agregatuose esant iki 2000 barų slėgiui. Jie išsiskiria dideliu korpuso skersmeniu (26 mm ir 28 mm) ir dideliu įpurškimo angų skersmeniu. Dar vienas šių purkštukų išskirtinumas – ypatingo tipo pajungimas. Kadangi purkštukai yra giliai cilindrų bloko galvutėje, į išorę išvedamas tik laidas, susietas su centrine variklio instaliacija. Pats pajungimas prasiskverbia giliai į variklį ir prijungiamas prie purkštuko korpuso viduryje, kas, lyginant su kitų tipų purkštukais, yra gan neįprasta. Tokią sistemą lemia purkštukų naudojimas ypatingai dideliuose varikliuose. Būtent todėl atgalinio degalų nutekėjimo kanalas taip pat yra purkštuko viduryje ir sujungiamas su vidiniais, variklio viduje esančiais, kanalais.

Purkštukai DFI3

Purkštukai DELPHI DFI 3 nuo kitų kartų detalių skiriasi tuo, kad turi tiesioginio veikimo pjezo elementą ir tiesioginiam adatos valdymui naudojamas ne elektrinis hidraulinis principas, o srovės veikiamo kristalo dydžio kitimas. Ši technologija leidžia atverti purkštuką 100 milisekundžių, kas per vieną degalų padavimo ciklą leidžia atlikti septynis ir daugiau įpurškimų. Naujos kartos purkštukai neturi atgalinio degalų nutekėjimo, tad šiam procesui taip pat nereikia eikvoti papildomos energijos.

Dar vienas pasiekimas – galimybė užtikrinti ypatingai stabilų degalų įpurškimą per visą variklio eksploatacijos laikotarpį. Be to, pjezo purkštukuose mišinio automatizacijos procesas degimo kameroje vyksta greičiu, o įpurškimo slėgis – didesnis. Greitas adatos judėjimas ne tik leidžia ją tiksliau valdyti, bet ir taupo degalus, kurie į variklį patenka adatai judant aukštyn arba žemyn, kontroliuojant įpurškimą tiek proceso pradžioje, tiek pabaigoje. Ši technologija leido sumažinti suodžių ir NOX išmetimus 30 proc., sudarė galimybę sumažinti suodžių filtrus ir gerokai sumažinti variklio keliamą triukšmą. Purkštuko prijungimui prie laidų naudojamas naujos kartos pajungimas.

Kai purkštuką veikia slėgis, visi suspausti degalai patenka į jo vidų. Veikiant 200 voltų įtampai pjezo elementas lieka suspaustas. Fizinis suspaudimas mažina purkštuke likusių degalų kiekį. Spaudimas tarp stūmoklio ir spyruoklės mažėja, tai pažeisdamas vidinį slėgio balansą, nes spyruoklės spaudimas būna mažesnis negu stūmoklio. Tai leidžia spyruoklė įpurškimo pradžioje pakilti iki pat viršaus ir tuomet visi suspausti degalai purškiami į degimo kamerą tol, kol nebus nutrauktas įtampos padavimas. Purkštukų korekcija atliekama pagal 24 skaičių kodą.

Dirbant su šio tipo purkštukais reikia būti ypač atsargiems – niekada neatjunginėti elektrinio pajungimo kai variklis užvestas, kadangi negalima nuspėti, kokioje padėtyje sustos adata. Problemos prasidės jeigu ji liks atidaryta. Taip pat negalima keisti pajungimo poliariškumų. Kadangi maksimali įtampa purkštuką maitinančioje grandinėje gali viršyti 250 voltų, dirbant su juo reikia laikytis saugos technikos reikalavimų. Negalima plikomis rankomis liestų purkštukų kontaktų, nes juose gali likti elektros įkrova. Būtent todėl DELPHI rekomenduoja papildomai naudoti dangtelius YDT499, maunamus ant purkštukų atjungus pajungimą.

Pirma dalis – DELPHI (DFI) serijos purkštukai

2018 vasario 14   Misevičius
Gedimai, Patarimai, Sunkvežimiai DELPHI, Nika Service, purkštukai, sunkvežimiai, vilkikai

Related Posts

  • Apie ką signalizuoja mažėjantis vilkikų pardavimai?
    Apie ką signalizuoja mažėjantis vilkikų pardavimai?
  • Teslai pasiūlyta pakeisti pikapo išvaizdą
    Teslai pasiūlyta pakeisti pikapo išvaizdą
  • Šalies keliuose – vilkikų patikra
    Šalies keliuose – vilkikų patikra
×

  • Chevrolet Corvette 1976 perdarė į apokaliptinį pikapą ir dabar jį parduoda
  • Kögel pristato naują NOVUM puspriekabių kartą

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Taip pat skaitykite

Kögel kuria struktūruotą pardavimų finansavimo sistemą

Kögel kuria struktūruotą pardavimų finansavimo sistemą

Apklausa:

Kas gamina geresnes puspriekabes?

View Results

Loading ... Loading ...

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija IVECO keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz Nissan paroda pikapai pikapas puspriekabė Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vilkikai vilkikas Vokietija Volkswagen Volvo Volvo Trucks
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress