Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

„Neste Eko ralyje 2017“ startavo ir komercinis transportas

Molėtuose finišavo „Neste Eko ralis 2017“, kurio leitmotyvas „Saugiai ir ekonomiškai Lietuvos keliais!“ labai tiksliai atskleidė būtinas jo dalyviams užduotis – organizatorių parinktą 340 km ilgio maršrutą įveikti ne tik saugiai, laikantis KET reikalavimų, bet ir sunaudojant kaip įmanoma mažiau degalų.

Tai buvo jau keturioliktas ralis jų rengėjo – VšĮ „Saugus ratas“ – istorijoje, kuriuose dalyviai įgyja ir tobulina vertingas ekonomiško ir saugaus vairavimo pamokas.

Iškart po finišo surengtoje apdovanojimų ceremonijoje draugų ir varžovų šilčiausių simpatijų susilaukė „Neste Eko ralio“ absoliutūs nugalėtojai – Povilas Taletas ir Mykolas Karvelis, vairavę ekonomišką 1,6 litro darbo tūrio dyzelinį variklį turintį „Citroen C3“ automobilį.

Nugalėtojai visą kelio knygoje buvusį maršrutą įveikė be menkiausių klaidų, nepavėlavę nė į vieną kontrolės punktą ir sėkmingai iššifravę pakeliui laukusias koduotas užduotis. 340 km atstumą nugalėtojai nuvažiavo sudeginę tik 12,06 litro dyzelino (100 km kelio – tik 3,57 l.)

Ralio laimėtojams įteiktas pereinamasis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ įsteigtas prizas, „Neste“ variklinės alyvos ir naujausių „Bridgestone“ padangų komplektas, su kuriuo, kaip tvirtino gamintojų atstovybės Lietuvoje vadovas Eugenijus Marcinkevičius, jiems nekels iššūkių jokios gamtos išdaigos.

Ralio trasomis riedėjo bemaž visi nauji, tik šiais metais pagaminti automobiliai. Kaip taikliai pastebėjo būrys Ignalinos atominės elektrinės, kol ralio dalyviai žvalgėsi po ją, darbuotojų, jokiame kitame ralyje nepamatysi tiek naujų, daugumai dar nematytų automobilių.

Ralio autoparkui dėmesio nešykštėjo ir obeliečiai, ir rokiškiečiai, ir kitų miestų bei miestelių, kuriuose dalyvių laukė trumpos atokvėpio valandėlės ar specialios užduotys, gyventojai.

Kasmet į ralio trasas vis drąsiau išvairuojamos ir transporto priemonės, nepretenduojančios į pergalę kovojant su mažesnėmis, gerokai menkesnį apetitą turinčiomis „mašinytėmis“.



UAB „Moller Auto“ atstovai Giedrius Zakalskis ir Šarūnas Naruševičius nepabūgo kautis gausiausioje, net 11 varžovų susilaukusioje ED4 klasėje ir vairavo naująjį „Volkswagen Crafter“. Jie 100 km sudegino 8,28 l. dyzelino ir nepretendavo į prizininkus, tačiau raskite vadybininką negeidžiantį tokių vairuotojų, kurių valdomo mikroautobuso apetitą pavyktų numalšinti su 8 litrais kuro?

Toje pačioje klasėje varžėsi ir  Mindaugas Plukys, kuris su Tomu Mašanausku vairavo „Nissan NV300 Combi-9“ ir 100 km kelio išsiteko su 5,75 litro dyzelino.

Ekipažas įrodė, jog šio „AdBlue“ automobilio gamintojai deklaruoja ne iš piršto laužtas, o realias degalų sąnaudas, kokias Mindaugui su Tomu pavyko pasiekti ir šio ralio trasose.

Kad su visais keturiais ratais varomu visureigiu 100 km galima nuvažiuoti su mažiau nei 5 litrais benzino, įrodė ir antrąją vietą E1 klasėje (benzininiai, kurių variklio darbinis tūris – iki 1400 cm3) iškovoję Rimgaudas Statnickas su Rimantu Pukėnu, vairavę „Suzuki Swift 4×4“.

„Tai buvo 14-tasis ralis, tačiau gal pirmasis toks, kai jo dalyvius lydėjo ne dirbtinai sukurti, o realūs, kasdien vairuotojams tenkantys išbandymai – lietus, stiprus priešpriešinis ir palankus, jau į „nugarą“ pučiantis vėjas, pažliugę, nesibaigiančio lietaus išplauti žvyrkeliai ir slidus, rudens lapais nusėtas asfaltas, todėl visų dalyvių pasiekti taupumo rezultatai gali pretenduoti į etaloninius“, – ralio finiše kalbėjo pagrindinis renginio organizatorius, VšĮ „Saugus ratas“ vadovas Valdas Juozas Vilūnas.

Jis akcentavo, jog ekonomiškumo rodikliai būtų buvę dar įspūdingesni, nei ne kelių dalyvių už smulkias pražangas gautos baudos, pagal nuostatus virtusios papildomais degalų gramais.

„Tačiau svarbiausia, kad ralio dalyviai vairavo saugiai, neignoruodami kelių eismo taisyklių ir visi sėkmingai pasiekė finišą, o tai ir yra bene didžiausia vertybė“, – sakė V.J. Vilūnas.

 

Vytauto PILKAUSKO nuotraukos

2017 16 spalio   Misevičius
Degalai, Komerciniai automobiliai, Lenktynės, Nissan, Renginiai, Volkswagen Eko ralis, komerciniai automobiliai, komercinis transportas, Neste eko ralis, Nissan NV300 Combi-9, ralis, Volkswagen Crafter

Related Posts

  • Ką duoda ilgesnė komercinio automobilio garantija
    Ką duoda ilgesnė komercinio automobilio garantija
  • Automobilį mobiliąja taisykla pavertė dėl praktiškumo
    Automobilį mobiliąja taisykla pavertė dėl praktiškumo
  • Komercinio transporto evoliucija
    Komercinio transporto evoliucija
×

  • Palydint Skandinavijos rudenį su Manu Chao
  • Norvegija gali įvesti „Tesla mokestį“

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz pardavimai paroda pikapai pikapas Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Scania Group Scania Lietuva Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla Toyota transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vežėjai vilkikai vilkikas Volkswagen Volvo

Apklausa:

Šiandien nuvažiuota

View Results

Loading ... Loading ...
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress