Buvo laikas, kai fotoaparatai dar buvo retenybė, o telefonus žmonės naudojo tik skambinimui. Ir tai buvo ne taip jau seniai – praėjusio amžiaus viduryje. Kaip tik tada automobilių pramonėje, tiksliau – jų reklamoje, suklestėjo dailė. Dizainerių darbai, kuriuos perteikdavo talentingi dailininkai, leido kurti fantastiško grožio, labai realistiškus piešinius. Juolab, kad juose vietos atsirasdavo ne tik automobiliams, bet ir daugybei kitų personažų.
Chevrolet komercinių automobilių padalinys ypač smarkiai buvo pasinėręs į šią sritį ir, negailėdamas pinigų, pritraukdavo pačius garsiausius ir gabiausius meistrus. Toks bendradarbiavimas tęsėsi keletą metų, kol technologijos paėmė viršų ir dailę išstūmė fotografija. Progreso nesustabdysi, bet, sutikite, dailininkų darbai atrodo puikiai.
