Vienas geriausiai mūsų rinkoje pažįstamų lengvųjų komercinių modelių yra Renault Master. Ir tai suprantama, nes pirkėjai gali rinktis ne tik bazinį variantą, bet ir įvairias modifikacijas, įskaitant ir „mini vilkiko“ versiją.
Be to, Renault inžinieriams nuolat tobulinant technologijas, gerokai ilgiau tarnauja Master dalys ir mazgai, ilgėja tarpai tarp privalomų techninių apžiūrių.
Paprastai per savo „karjerą“ Master nuvažiuoja apie 600 000 – 700 000 km ir tik tada yra keičiamas arba rimčiau remontuojamas. Aišku, nemažai lemia ir sąlygos, kuriomis automobilis eksploatuojamas. Tarkim kasdien Master su sumontuotu šaldytuvu varinėjant neprižiūrimais ar prastai prižiūrimais keliais, jis tarnaus gerokai trumpiau negu vežiojantis krovinius iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet ir tokiu atveju daugumas rodiklių tiek įprastam furgonui, tiek šaldytuvui ar perdarytai versijai yra bendri. Pirmą kartą tepalą, tepalo filtrą ir salono filtrą tenka keisti tik po 40 000 km. Palyginimui, tipiškam lengvajam automobiliui tai reikia daryti kas 10 000 – 15 000 km.
Degalų filtras, pilantis kokybiškus degalus, tarnauja apie 80 000 km, oro filtras – net iki 120 000 km. Kai kurie vairuotojai tokius atstumus nuvažiuoja tik per kokius penkerius – šešerius metus.
Tiek pat – 120 000 km, tarnauja ir stabdžių skystis, o aušinimo skystį, su sąlyga, kad buvo stebimas jo lygis ir aušinimo sistema yra sandari, išvis keičia tik po 160 000 km. Už pastarąjį ilgiau tarnauja tik priedų diržai ir velenėliai – iki 180 000 km.
Taigi, kaip matome, net ir intensyviai eksploatuojant Renault Master, priežiūros automobilis reikalauja palyginti retai, taip taupydamas ne tik savininko laiką, bet ir pinigus. Turbūt todėl šių modelių populiarumas Lietuvos rinkoje nuolat yra labai didelis, o pastaraisiais metais net ir pastebima auga.