Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

Renault Master – ilgam ir patogiam važiavimui

Vienas geriausiai mūsų rinkoje pažįstamų lengvųjų komercinių modelių yra Renault Master. Ir tai suprantama, nes pirkėjai gali rinktis ne tik bazinį variantą, bet ir įvairias modifikacijas, įskaitant ir „mini vilkiko“ versiją.

Be to, Renault inžinieriams nuolat tobulinant technologijas, gerokai ilgiau tarnauja Master dalys ir mazgai, ilgėja tarpai tarp privalomų techninių apžiūrių.

Paprastai per savo „karjerą“ Master nuvažiuoja apie 600 000 – 700 000 km ir tik tada yra keičiamas arba rimčiau remontuojamas. Aišku, nemažai lemia ir sąlygos, kuriomis automobilis eksploatuojamas. Tarkim kasdien Master su sumontuotu šaldytuvu varinėjant neprižiūrimais ar prastai prižiūrimais keliais, jis tarnaus gerokai trumpiau negu vežiojantis krovinius iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet ir tokiu atveju daugumas rodiklių tiek įprastam furgonui, tiek šaldytuvui ar perdarytai versijai yra bendri. Pirmą kartą tepalą, tepalo filtrą ir salono filtrą tenka keisti tik po 40 000 km. Palyginimui, tipiškam lengvajam automobiliui tai reikia daryti kas 10 000 – 15 000 km.

Degalų filtras, pilantis kokybiškus degalus, tarnauja apie 80 000 km, oro filtras – net iki 120 000 km. Kai kurie vairuotojai tokius atstumus nuvažiuoja tik per kokius penkerius – šešerius metus.

Tiek pat – 120 000 km, tarnauja ir stabdžių skystis, o aušinimo skystį, su sąlyga, kad buvo stebimas jo lygis ir aušinimo sistema yra sandari, išvis keičia tik po 160 000 km. Už pastarąjį ilgiau tarnauja tik priedų diržai ir velenėliai – iki 180 000 km.

Taigi, kaip matome, net ir intensyviai eksploatuojant Renault Master, priežiūros automobilis reikalauja palyginti retai, taip taupydamas ne tik savininko laiką, bet ir pinigus. Turbūt todėl šių modelių populiarumas Lietuvos rinkoje nuolat yra labai didelis, o pastaraisiais metais net ir pastebima auga.

2017 12 birželio   Misevičius
Komerciniai automobiliai, Renault lengvasis komercinis transportas, Master, Renault, Renault Master, Renault. komercinis transportas, Sostena

Related Posts

  • „Sostena“ atidarys naują saloną
    „Sostena“ atidarys naują saloną
  • Lietuvoje bus parduodami elektriniai „Toyota Proace Electric“ ir „Proace Verso Electric“
    Lietuvoje bus parduodami elektriniai „Toyota Proace Electric“ ir „Proace Verso Electric“
  • Sparčiai vilkikų parką plečiantys verslininkai
    Sparčiai vilkikų parką plečiantys verslininkai
×

  • Moterys ir sunkiasvoriai – puikus derinys?
  • Kaip praėjusio amžiaus antrojoje pusėje vilkikus matė Overdrive Magazine fotogrfai

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz pardavimai paroda pikapai pikapas Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Scania Group Scania Lietuva Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla Toyota transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vežėjai vilkikai vilkikas Volkswagen Volvo

Apklausa:

Smagiausia vairuoti

View Results

Loading ... Loading ...
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress