Savivartė GreenLine Fliegl Traile puspriekabė kilstelėjo šio segmento kokybės kartelę. Ji ne tik patikima ir ekologiška, bet ir pasižymi įspūdinga keliamąja galia. Standartinėje sąrangoje puspriekabė sveria 4 000 kg ir gali būti naudojama iki 30 t svorio krovinių gabenimui. Aliumininis kasetinis kėbulas yra ypač atsparus smūgiams ir trinčiai, todėl GreenLine puspriekabę bus galima naudoti ilgiau, negu kitas tokio tipo puspriekabes.
Centrinis puspriekabės elementas – firminis, kūgio formos kėbulas. Kūgio forma mažina oro pasipriešinimą ir gerina važiavimo savybes. Šis sprendimas buvo įvertintas Europos vežėjų premiją už racionalumą.
Toks kėbulas – vienas iš Fliegl unikalių inžinierinių sprendimų puspriekabių srityje. Taip pat kėbulas turi specialius aptakius lakštus ir naują galinį Membran Rückwand bortą, užtikrinantį mažesnį oro sukūriavimą galinėje dalyje. Visos šios detalės leidžia sutaupyti iki 8 proc. degalų.
Dar vienas puspriekabės GreenLine privalumas – žemas įkrovimo lygis ir žemai esantis svorio centras. Priekinė sienelė, sumontuota 21° kampu padidina bendrą naudingą tūri ir optimizuoja balnui tenkančias apkrovas.
Puspriekabė išsiskiria pusiau apvalia prikabinimo sistema Curved Chassis, kurios storis – tik 18 cm. Toks prikabinimas ne tik mažina pačios puspriekabės svorį, bet ir didina jos keliamąją galią. Taip pat jis suteikia papildomą stabilumą, nes jėgos, veikiančios vertikaliai iš viršaus, pereina į vilkiko balno plokštę.
Apatinėje Curved Chassis dalyje yra į viršų užlenkta plieninė kreipiančioji, gerokai palengvinanti puspriekabės ir vilkiko sukabinimą. Apvali forma užtikrina geresnį manevravimą, nes neturi išsikišusių kampų.
Fliegl ištobulinimo ir stebėjimo aikštelę. Ji dabar montuojama ne priekinėje kėbulo dalyje, o tvirtinama prie storasienio hidraulinio HYVA cilindro. Taip sumažėja bendras kėbulo aukštis, kas labai svarbu dirbant tuneliuose ar po tiltais.
Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota taip, kad krovimo metu jos neįmanoma pažeisti. Tik Fliegl puspriekabėse ji montuojama taip, kad vairuotojui, norint ją sujungti, nereikia lįsti po puspriekabe.
Kitos naujovės:
Ištraukiamos stebėjimo aikštelės kopėtėlės sumontuotos per vidurį, tad patogu užlipti iš bet kurios pusės.
Hidraulinės žarnos tvirtinimas.
Neslystančios stebėjimo aikštelės pakopos.
Tvirtinimai kastuvui ir šluotai.
Galinės apsaugos tvirtinimai.
Apsaugoti galiniai žibintai.
Skersai sumontuotas oro resiveris.
