Priminsime, kad 2015 m. rudenį Aplinkos apsaugos agentūra (EPA) pranešė, jog „Volkswagen“ gamybos modeliai su dyzeliniais varikliais turi specialią programinę įrangą, leidžiančią per bandymus dirbtinai sumažinti taršos lygį. Dėl skandalo, vėliau pavadinto „dyzelgeitu“, vokiečių koncernui teko atšaukti automobilius, smuko pardavimai.
Tik „Volkswagen AG“ sutiko pripažinti savo kaltę ir sumokėti 4,3 mlrd. JAV dolerių baudą, kai Šiaurės Ameriką sukrėtė naujas skandalas. JAV aplinkos apsaugos agentūra įtaria, kad koncernas „Fiat Chrysler Automobilse“ galėjo sukčiauti, bandydami nuslėpti tikruosius dyzelinių variklių taršos rodiklius. Pasak Agentūros atstovų, čia naudojama įranga yra analogiška tai, kurią naudojo „VW“. Teigiama, kad ji galėjo būti sumontuota į maždaug 104 000 automobilių.
Įtarimai krenta 2014 – 2016 m. gamybos modeliams, taip pat ir „Jeep Grand Cherokee“ bei pikapams „Dodge Ram 1500“. Visi jie turi 3,0 l dyzelinius variklius.
„Fiat Chrysler Automobiles“ skubiai sureagavo į kaltinimus ir pareiškė, kad yra pasirengę bendradarbiauti. Be to, koncernas ir pats ėmėsi priemonių problemos sprendimui.
