Renault Kangoo – nuo 1998 m. gaminamas komercinis modelis, turintis kelias modifikacijas: keleivinė, krovininę, trijų, keturių ir penkių durų. Varikliai – benzininiai arba dyzeliniai, varantys ratai – priekiniai arba visi keturi.
Automobilius gamina Prancūzijoje, Maroke ir Argentinoje.
Visuomenei modelis buvo pristatytas 1998 m., rinkoje pasirodė prabėgus metams. Lyginant su pirmtaku – Renault Rapid – Kangoo tapo erdvesnis ir modernesnis.
2003 m. pirkėjams buvo pasiūlyta pora naujų variklių ir versija su visais keturiais varančiais ratais.
2005 m. modernizuota automobilio išvaizda ir papildyta sąranga – atsirado rūko žibintai, borto kompiuteris, centrinis ranktūris, saloną atitveriantis tinklelis.
2008 m. „Renault“ pristatė antros kartos Kangoo. Modelio kėbulas pailgėjo, pasikeitė dizainas, pagerėjo garso izoliacija, atsirado naujas prietaisų skydelis, salono apdailai imtos naudoti kokybiškesnės medžiagos.
2009 m. Franfurto automobilių parodoje buvo pristatytas modelis Renault Kangoo Z.E – elektrinė „kengūros“ versija. Išoriškai modeliai panašūs, tačiau elektromobilis papuoštas raidėmis Z.E. ir neturi išmetimo vamzdžio.
Dar kartą Kangoo buvo modernizuota 2013 m. Tada pasikeitė priekinės dalies dizainas, buvo pradėti montuoti nauji vairai, atskirą valdymą gavo klimato kontrolė, automobiliuose buvo pradėta montuoti sistema Renault R Link, „start/stop“ funkcija bei vaizdą į skydelyje nuo saulės esantį ekranėlį perduodanti galinio vaizdo kamera, ABS bei pajudėti į kalną padedanti sistema.
Variklių gamą papildė 75 ir 90 AG dCi Energy serijos varikliai, pasirodė 1,6 l 115 AG benzinis variklis su turbina.
Kangoo buvo kuriamas kaip „darbinis arkliukas“, todėl modelis išėjo labai funkcionalus, o visi pakeitimai susiję su praktiškumu ir automobilio saugos didinimu. Taip pat Kangoo pasižymi puikiu erdvės suskirstymu – daugybė nišų ir lentynėlių, aukšta bagažinė su tvirtinimo žiedais, galimybė nesunkiai transformuoti bagažinę. Sustiprinta galinė važiuoklė leidžia net ir prastais keliais pervežti ypatingai sunkius krovinius. Taip pat modelis gali pasigirti neblogu saugumu, aukšta prošvaisa ir bene erdviausiu salonu klasėje.
Keletas faktų
Pilnai įkrautu akumuliatoriumi Renault Kangoo Z.E. gali nuvažiuoti 160 km.
Renault Kangoo modifikacijų skaičius vertas Gineso rekordų knygos – pilnai ar dalinai įstiklintos versijos, variantai su metaliniu kėbulu, su vieneriomis arba dvejomis stumdomomis durelėmis, su viengubu arba sudvejintu bagažinės dangčiu. 320 mm ilgesnės versijos ir t.t. Beje, nors mūsų rinkoje ir nepasitaikė, tačiau Renault siūlo ir Kangoo pikapus.
Išskirtinis modelis Kangoo Helios turi stiklinį, atsidarantį stogą. Panašių papildomų funkcijų gavo ir Kangoo be-bop – patrumpinta „kengūros“ versija. Čia elektra valdomas galinis stiklas „pasislepia“ bagažinėje, o priekinė stogo dalis pasislenka į priekį, tad keleiviams niekas nebetrukdo grožėtis virš jų plytinčiu dangumi.
Apie Lietuvoje parduodamus Renault Kangoo modelius ir jų modifikacijas daugiau informacijos pasirengę suteikti Sostena darbuotojai.
