Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

Komercinio transporto savaitė (sausio 14 – 20 d.)

Praėjusią savaitę pasibaigęs Dakaro ralis leido pasimėgauti saulės spinduliais šaltos lietuviškos žiemos fone. Jam pasibaigus, gyvenimas nesustojo, o žinios ir toliau skriejo iš visos Europos. Tiesa, ne visos jos šildė taip kaip Dakaras.

Gerard-de-ROOY-truck-dakar2012-wPasibaigusiose Dakaro lenktynėse, kaip jau įprasta, trucker.lt žvilgsnis labiausiai krypo į sunkvežimių klasę. Šiemet visus nustebino prastokas KAMAZ pasirodymas. Labiausiai prie to prisidėjo Iveco sunkvežimius vairavę sportininkai.

Keliai

Nemažai naujienų praėjusią savaitę buvo susijusios su keliais ir juose atsirandančiais barjerais ar pokyčiais. Pradėkime nuo Europos Sąjungos institucijų gerų norų. Europos Sąjungos transporto komisarė iš Slovėnijos Violeta Bulc nusiteikusi ateityje sukurti vieningą kelių mokesčių surinkimo sistemą, kuri leistų ne tik atlaisvinti priekinį sunkvežimių stiklą nuo daugybės skirtingų kelių mokesčių rinkimo aparatų, bet ir duotų nemažai naudos ir fiziniams ir juridiniams asmenims. Visos kelių mokestį taikančios šalys ir jų sistemos būtų sujungtos į vieningą sistemą.

driving_in_germanyBelgijoje nuo balandžio 1. d bus pradėtas taikyti mokestis už nuvažiuotus kilometrus. Nauja sistema apmokestins visas transporto priemones, kurių bendra leistina masė didesnė nei 3,5 t. Nesilaikantiems numatytos tvarkos numatytos baudos sieksiančios iki 1000 eurų. Jau galima susipažinti su naująja tvarka ir numatytais mokesčio tarifais.

Vokietijoje taip pat laukia pokyčiai, tiesa, laikini. Dėl gausaus nelaimių skaičiaus keliuose, policijos pareigūnai ypatingai kontroliuos kelio atkarpą tarp Castrop-Rauxel-Henrichenburgo ir Bottropo miestų. Artimiausią savaitę bus tikrinamas lengvųjų automobilių ir sunkvežimių vairuotojų blaivumas, saugaus atstumo laikymasis, važiavimo greitis, mobilių telefonų naudojimas. Žadama tikrinti ir vairuotojų darbo ir poilsio rėžimą bei krovinio tvirtinimą.

Lietuvoje taip pat sulaukta žinių susijusių su keliais. Tiesa, jos labiau skirtos galingos technikos mėgėjams, mėgstantiems paganyti akis į išskirtinius gabenimus. Per visą Lietuvą buvo gabenamas didžiulis krovinys, skirtas Baltarusijos įmonei.

Kalbėta ir apie naujus maršrutus į Tadžikistaną. Susisiekimo ministerija siekia Lietuvos ir Tadžikistano bendradarbiavimo transporto srityje, kad šalies vežėjams būtų atverta nauja rinka. Numatomo dvišalio susitarimo dėl tarptautinio susisiekimo automobiliais projekto tikslas – skatinti prekybos ir ekonominių santykių plėtrą, palengvinti tarptautinio keleivių ir krovinių vežimo automobiliais iš vienos valstybės į kitą bei tranzitu per jų teritorijas reglamentavimą lygiateisiškumo ir abipusės naudos pagrindais.

Kaip visada naujienų yra ir iš Rusijos. Čia sugebėta pavogti 50 km. kelio.

Kol ši naujiena kėlė šypsenas ,tai kita žinia iš Rusijos nebuvo tokia linksma. Be paaiškinamos priežasties atsisakyta įleisti krovinius į Rusiją iš Baltarusijos pusės. Apribojimai taikomi sunkvežimiams su Europos Sąjungos valstybių numeriais. Blogiausia, kad kol kas niekas negali paaiškinti tokių apribojimų priežasties.

Kitos naujienos

Lietuvos muitinė informavo, kad mažėja bandymų papirkinėti muitinės pareigūnus. Aktyviausi šioje srityje paprastai būdavo sunkvežimių vairuotojai. Muitininkai primena, kad pabandžius papirkti pareigūną, transporto priemonė yra tikrinama itin detaliai. Tad vairuotojai gaištą savo laiką. Be to, užfiksavus vairuotojo bandymą papirkti pareigūną, muitinė kreipiasi į įmonę, kurioje jis dirba, pranešdama apie tai, kad vairuotojo muitiniam tikrinimui pateiktuose dokumentuose buvo rasti grynieji pinigai. Pasikartojus tokiems atvejams, įmonės gabenamoms prekėms gali būti taikoma sugriežtinta muitinės kontrolė.

UNIMOG-LTPer artimiausius penkerius metus mūsų šalies kariuomenė ketina už 60 mln. Eur įsigyti 340 Vokietijos koncerno Daimler AG gaminamų didelio pravažumo sunkvežimių UNIMOG. Puikiai sunkvežimių mėgėjams pažįstami „visureigiai“ papildys Lietuvos automobilių parką.

Naujus metus logistikos sektorius pasitinka su naujais iššūkiais: srautai iš rytų į vakarus daugiausia persiskirstė praėjusiais metais, tačiau stipri kova dėl vietos rinkoje išlieka. Nepaisant to, verslininkai turės vykdyti naujus įsipareigojimus mokesčių inspekcijai – įteisinti elektroniniai važtaraščiai.

Ši tvarka turėtų įsigalioti nuo spalio, tačiau verslininkai dar derasi su mokesčių inspekcija, tikėdamiesi abiem pusėms priimtino sprendimo.

2016 sausio 21   Vytautas
Įdomybės, Naujienos, Sunkvežimiai Belgija, Dakaras, kelių mokesčiai, Unimog

Related Posts

  • Dakarui artėjant lietuvių komandų technika keliaus į Saudo Arabiją
    Dakarui artėjant lietuvių komandų technika keliaus į Saudo Arabiją
  • Agrorodeo pradėjo pasirengimą Dakarui
    Agrorodeo pradėjo pasirengimą Dakarui
  • 4×4 Perimetro finišas – jau rytoj
    4×4 Perimetro finišas – jau rytoj
×

  • Aukcione parduodamas Arnoldo Švarcnegerio Unimog
  • Legendinis ZAZ tapo istorija, bet gamins sunkvežimius

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Taip pat skaitykite

Renault plečia dujinių sunkvežimių pasiūlą

Renault plečia dujinių sunkvežimių pasiūlą

Apklausa:

Smagiausia vairuoti

View Results

Loading ... Loading ...

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija IVECO keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz Nissan paroda pikapai pikapas puspriekabė Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vilkikai vilkikas Vokietija Volkswagen Volvo Volvo Trucks
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress