Kuro elementus naudojantys autobusai dar nėra labai populiarūs. Nepaisant to, inžinieriai nuolat juos tobulina ir viena sričių – eksploatacinių išlaidų mažinimas nedidinant neigiamo poveikio aplinkai. Neseniai valstybinio Delavero universiteto Cheminio ir biomolekulinio projektavimo katedros mokslininkai pradėjo projektą, kurio tikslas – saulės baterijų įdiegimas autobusuose Fuel Cell.
Šiam tikslui buvo pasirinkti du nedideli autobusai – 6,6 m. ilgio ir talpinantys po 20 keleivių. Ant jų stogų buvo sumontuoti fotogalvaniniai elementai, maitinantys nikelio kadmio akumuliatorius. Pagrindine problema lieka tiksli maitinimo šaltinių koordinacija, užtikrinanti tinkamą vandenilinio agregato veikimą: akumuliatoriai nuolat turi būti įkrauti mažiausiai 65 proc. Būtent tai ir sunku užtikrinti, nes saulės energija – ne pastovi ir gali kisti priklausomai nuo oro ar paros meto. Nepaisant tokių sunkumų, mokslininkai vis tiek bandys autobusus ir tikisi teigiamų rezultatų.