Viena praėjusių metų Volvo parodytų sensacijų – galingo vilkiko Volvo FH ir sportinio automobilio Koenigsegg lenktynės, kurios buvo nufilmuotos Knutstorp žiede Švedijoje. Tąkart pademonstruoti dvigubos sankabos I-Shift Dual Clucth, kuri sumontuota tiek vilkike, tiek sportiniame automobilyje, privalumai.
„Volvo Trucks vs Koenigsegg” – taip vadinasi intriguojantis Volvo susuktas filmas apie tai, kaip lengviesiems automobiliams įprasta pavarų sistema I-Shift Dual Clutch visiškai save pateisina, net ir neseniai pradėta montuoti sunkvežimiuose.
Štai – penki faktai, kurie liko „už kadro“, filmuojant lenktynes:
1. Nuimtas greičio ribotuvas
Kaip žinia, Europoje maksimalus sunkvežimių greitis apribotas iki 90 kilometrų per valandą, todėl ir Volvo FH buvo tarsi ant pavadėlio. Išimtinai varžyboms, greičio ribotuvas buvo pašalintis iš vilkiko, kad šis galėtų išnaudoti visus savo pajėgumus, lenktyniaudamas su greičiausiu pasaulyje automobiliu Koenigsegg One:1.
2. Neįtikėtinas greitis
Pašalinus greičio ribotuvą,Volvo FH su automatine dvigubos sankabos pavarų dėže I-Shift Dual Clutch, trasoje išvystė 130 km/val. greitį. Tai yra projektinė šios vilkikų serijos greičio riba.
3. Idioto kampelis
Taip vadinamas keblus Ring Knutstrop trasos ruožas, kuriame daugelis mašinų praranda kontrolę. Šį kartą iš trasos neiššoko nei vienas lenktynininkas ir nei vienos mašinos nereikėjo buksyruoti į mechanikų boksus.
4. Pagalbos komanda
Didelė galia reikalauja didelės atsakomybės. Lenktynių pagalbos komandą Ring Knutstorp trasoje sudarė du greitosios medicinos pagalbos ekipažai ir viena, specialiai aprūpinta, techninės pagalbos brigada. Laimei, specialistų pagalbos niekam neprireikė, išskyrus vienam operatoriui, kuriam iš piršto reikėjo ištraukti rakštį.
5. Sumažintas oro slėgis padangose
Dar viena aplinkybė pasitarnavo Volvo FH sėkmei – vilkiko padangose buvo sumažintas oro slėgis, kas iš tiesų yra įprasta tolimųjų reisų sunkvežimiams. Dėl to Volvo FH išlošė geresnį sukibimą su kelio danga ir visu greičiu įveikė Idioto kampelį.
