Per pastaruosius porą metų „Ford Europe“ atnaujino visus savo komercinius automobilius. Rinkai buvo pristatyti nauji Transit Custom, Transit Connect ir flagmanas – didelis Transit. Neseniai „gausią šeimyną“ papildė lengviausias modelis – Transit Courier.
Nuo viršaus iki apačios, nuo priekio iki galo – Transit Courier – visiškai naujas modelis, įgavęs bendrų „Transit“ serijos bruožų.
Modelis džiugina keletu naujovių, gerokai mažinančių galimo remonto kainas. Užpakalinį bamperį sudaro kelios, atskirai keičiamos dalys. Kėbulas gavo masyvią šonų apsaugą, žibintai, tiek priekyje, tiek gale, sumontuoti palyginti aukštai, kas mažina akmenų keliamą pavojų.
Automobilio keliamoji galia padidėjo iki 660 kg, krovinių skyriaus ilgis – 1,62 m. ir čia telpa standartinė euro paletė. Norint papildomai galima užsisakyti sulankstomą keleivio sėdynę ir pervežti i9ki 2,59 m. ilgio krovinius. Tokiu atveju „darbinis“ tūris nuo 2,4 m3 išauga iki 2,6 m3.
Krovinių skyrių ir kabina skiria plieninė pertvara, galinės durelės dvigubos, asimetriškos. Deja, jos atsidaro tik 158 laipsnių kampų, o tai – kiek per mažai šios dienos poreikiams, kai konkurentų durelės atsidaro ne tik 180 bet ir 270 laipsnių kampu. Kažkiek šį trūkumą kompensuoja stumdomos 453 mm pločio durelės.
Transit Courier Kombi versija skirta gabenti penkis žmones, įskaitant vairuotoją. Užpakalinės sėdynės susilanksto 60:40 proporcijomis arba visai nusilenkia. Tokiu atveju krovinių skyriaus tūris būtų 1,69 m3.
Automobilis gali turėti 1,6 l 95 AG turbo dyzelį Duratorq. Variklis, gamintojo teigimu, 100 km kelio naudoja tik 3,7 l kuro. Tačiau šalia yra prierašas, kad realiai šie rodikliai gali būti skirtis.
Taip pat Transit Courier gali būti komplektuojamas su benzininiu 1,0 l 100 AG EcoBoost varikliu. Gamintojo teigimu, 100 km kelio toks variklis turėtų naudoti apie 5,3 l kuro.
Visgi praktika parodė, kad realios tokio automobilio kuro sąnaudos yra apie 7 l/100 km kelio.
Automobilis, nepriklausomai nuo variklio, komplektuojamas su 5 pavarų MPD. Maksimalus greitis – 170 km/val.
Nauja vairo su elektriniu stiprintuvu sistema puikiai veikia, tad automobilis pasižymi išskirtiniu manevringumu. Tai ypač aktualu transportu ir žmonėmis perkrautuose miestuose.
Dar viena svarbi naujovė – iš dviejų dalių sudaryta užpakalinės pakabos spyruoklė, užtikrinanti, kad automobilis vienodai lengvai važiuos tiek pakrautas, tiek ir nepakrautas.
Standartinėje automobilio sąrangoje yra ESC sistema, turinti pajudėjimą į kalną palengvinančią sistemą Hill Start Assist, Traction Control bei nuo apvirtimo saugančią sistemą – Roll Over Mitigation.
Ford Transit Courier turi daugybę saugos pagalvių. Standartinėje sąrangoje yra vairuotojo saugos pagalvė, kombi versijoje – ir priekinio keleivio saugos pagalvė. Papildomai galima užsisakyti saugos užuolaidėles, kelių pagalvę vairuotojui ir diržų priešįtempiklius
Kaip papildomą opciją pirkėjai gali užsisakyti „Emergency Assistance“ sistemą.
Avarijos atveju ji automatiškai informuos operatorius.
Naujasis Ford Transit Courier – ne tik naujas, bet ir novatoriškas automobilis, galintis tapti savo segmento lyderiu.