Viena rimčiausių problemų, su kuriomis susiduria greitai gendančių krovinių gabenimui užsiimančios logistikos įmonės – dėl neteisingų daviklių rodmenų arba daviklių nebuvimo negalima nustatyti tikro kuro likučio refrižeratoriaus puspriekabės kuro bake.
Įvertinę klientų pageidavimus, „Schmitz Cargobull Telematics“ sukūrė naują kuro kiekio daviklį, turintį šviesos diodų kuro lygio indikatorių ir montuojamą ant priekinės refrižeratoriaus priekabos sienelės.
Naująją matavimo technologiją sudaro tūrinis daviklis, elektroniniu būdu nustatantis tikslų kuro kiekį. Anksčiau naudoti mechaniniai kuro davikliai kuro lygį nustatydavo plūdės pagalba. Deja, realybė parodė, kad konstrukcinės mechaninio daviklio savybės negalėjo užtikrinti reikiamo tikslumo. Naująjį daviklį gavusi matavimo sistema tokia tiksli, kad leidžia be klaidų apskaičiuoti eksploatacines išlaidas.
Naujasis daviklis turi automatinį kalibravimą, įvertinantį galimą kuro užterštumą, bio priedus ir į baką patekusį vandenį.
Net jeigu šaldymo įranga išsijungs, daviklis veiks toliau ir nustatytu intervalu tieks informaciją apie kuro kiekį.
Naujoji sensorinė sistema dirba per standartizuotą interfeisą su LIN lizdu. Tai palengvina pajungimą prie jau naudojamos telematinės sistemos.
Sistema atlieka šias funkcijas:
Apie kuro likutį bake informuoja šviesos diodų indikatorius, esantis ant puspriekabės priekio. Indikatorius kuro kiekį rodo litrais, skalę sudaro devynios žalios ir trys raudonos lemputės. Raudonos lemputės žymi kuro rezervo ribas.
Naudojant naują matavimo techniką gaunami tikslesni rezultatai.
Informacija apie turimą kuro kiekį perduodama į telematikos portalą.
Tūrinis daviklis pritvirtinamas refrižeratoriaus kuro bako viršutinėje dalyje ir sujungiamas su šviesos diodų indikatoriumi, sumontuotame ant puspriekabės priekinės dalies, greta pneumatikos ir elektros pajuginimo panelio.
Šviesos diodų lygio indikatorius pajungimas prie šaldymo įrenginio ir gali būti sujungtas su vieningu telematinės sistemos valdymo bloku.
Naujasis daviklis ir šviesos diodų indikatorius suteikia šiuos privalumus:
Ataskaitos apie kuro papildymą ir naudojimą perduodamos tiesiai į telematinės sistemos portalą.
Sumažėja rizika sugadinti ar prarasti krovinį, nes kuro lygiui pasiekus kritinę ribą, vairuotojas apie tai nedelsiant bus informuotas.
Laiku perspėjus apie kuro mažėjimą, vairuotojas turi laiko jį papildyti ir nebereikia gaišti laiko Techninio aptarnavimo stotyse prapučiant sausą baką.
Šaldymo agregato bake esantis kuro kiekis nuolat stebimas.
Kontroliuojama ar kuras tikrai buvo supiltas į šaldymo agregato baką (sulyginami degalinėse gautų čekių duomenys).