Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

Hibridinis „Scania Citywide“ varomas biodyzelinu

Rinkai pristatytas autobusas „Scania Citywide Low Entry“ tapo dar vienu rimtu žingsniu vystant aplinkos taršos mažinimo temą.

 

Autobuse sumontuotas naujasis variklis ne tik atitinka „Euro 6“ standartus, bet ir gali būti varomas išimtinai biodyzelinu. Tik SCR technologiją turintis agregatas ir taip pasižymi ypač mažomis kuro sąnaudomis, tačiau paraleliai sumontuota hibridinė sistema užtikrina dar taupesnį kuro naudojimą. Be to, skirtingai nuo panašių hibridinių sistemų, pastaroji pritaikyta tiek kelionėms mieste, tiek užmiestyje ir su ja autobusas gali pasiekti 100 km/val. greitį.

„Scania“ hibiridinių sistemas kuria ir tiria jau daugiau negu dvidešimt metų. Naujausias šių darbų produktas – paraleliai montuojamos padidinto patikimumo hibridinės sistemos koncepcija. Tai – kompleksinis sprendimas, tenkinantis visus augančius klientų poreikius ir užtikrinantis greitai atsiperkančias investicijas.

Naujoji technologija bus diegiama ne tik keleiviniuose autobusuose, bet ir vilkikuose bei sunkvežimiuose. Numatytos įvairios galimos šios hibridinės jegainės kombinacijos. Be to, tai – ilgalaikio „Scania“ projekto, kuriuo siekiama elektrifikuoti sunkvežimių ir autobusų variklius, dalis.



Kol kas hibirdinę sistemą gaus tik dviejų ilgių – 12 ir 14,8 m. – autobusai, turintys dvi arba tris ratų ašis. Autobuso konstrukcija žemagrindė. Tai atveria platesnes tokio transporto pritaikymo galimybes, o patys autobusai puikiai tiks tiek miestui, tiek priemiesčiams tiek ir vidutinio ilgumo maršrutams.

Naujasi hibridinis „Scania Citywide LE“ visuomenei buvo pristatytas parodoje „Persontrafik 2014“.

Hibiridnė jegainė naudojama su 9 l darbinio tūrio „Scania“ varikliu, galinčiu turėti 250, 280 arba 320 AG. Paskutinis variantas turi tik SCR technologiją ir gali dirbti naudojant vien biodyzeliną.

„Citywide“ serijos autobusuose, hibiridinė sistemą, kurią sudaro elektrinė dalis ir automatinė sankaba, montuojama tarp pavarų dėžės ir variklio. Nominali jėgainės galia – 150 kW.

Energija kaupiama ličio jonų akumuliatoriuje, sumontuotame ant autobuso stogo ir priekinėje dalyje.

„Scania“ hibridinės sistemos naudojimas kartu su nuolatinės srovės generatoriumi miesto sąlygomis leidžia kuro sąnaudas sumažinti 20 – 25 proc. Kitaip tariant, per valandą eksploatacijos sutaupoma nuo 1,2 l iki 2,5 l kuro. Kombinuota versija, kai naudojamas tiek tradicinis kuras, tiek biodyzelinas, užtikrina 60 – 65 proc. mažesnį CO2 išmetimą.

2014 3 lapkričio   Misevičius
Autobusai, Scania biodyzelinas, hibridas, hibridinis autobusas, Scania, Scania Citywide, Scania Citywide Low Entry

Related Posts

  • Istorija: pirmoji modulinė Scania
    Istorija: pirmoji modulinė Scania
  • Know-how: šoninės kliūties aptikimo sistema pagal Scania
    Know-how: šoninės kliūties aptikimo sistema pagal Scania
  • Savaitgalio kinas: Šiaurės pašvaistės ieškant
    Savaitgalio kinas: Šiaurės pašvaistės ieškant
×

  • Žalias MAN TGX veža mobiliąją turgavietę
  • Nordic Trophy 2014 nugalėtojas, gražuolis Mercedes – Benz Actros 2551

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz Nissan pardavimai paroda pikapai pikapas puspriekabė Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vežėjai vilkikai vilkikas Vokietija Volkswagen Volvo

Apklausa:

Kada norėtumėte gauti Trucker LT naujienlaiškį?

View Results

Loading ... Loading ...
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress