Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

Su „Schmitz Cargobull“ – Šilko keliu

Šilko kelias – vienas iš seniausių pasaulio prekybos kelių. Kadaise juo keliaudavo pirkliai, gabenantys prieskonius ir šilko medžiagas iš Azijos į Europą. Legendiniu maršrutu savo kelionei po pasaulį anuomet pasinaudojo Marko Polo, o neseniai „Schmitz Cargobull“ šiuo keliu suorganizavo nepaprastą savo transporto kelionę iš Altenbergės į Kinijos pramonės centrą Vuhaną.

Prie „Schmitz Cargobull“ pagrindinės gamyklos Altenbergėje stovi „Mercedes-Benz Actros“ vilkikas, o jo kabinoje Valerijus Pisanovas tvarko savo būsimą darbo vietą, kurioje teks praleisti artimiausias savaites. Jis ruošiasi kelionei į Vuhaną, kuriame sparčiais tempais vyksta naujos „Schmitz Cargobull“ gamyklos statyba. Jau antrąjį šių metų pusmetį nuo šios gamyklos konvejerio nuriedės pirmosios transporto priemonės.

Modernūs nuotykiai

Rusijos žurnalistas ir aistringas sunkvežimių gerbėjas lydėjo dalį įrangos į labai modernią „Schmitz Cargobull“ gamyklą Kinijoje ir sukaupė savo įspūdžius iš šio ilgo maršruto. V. Pisanovas naudojasi populiariu tarptautinių maršrutų vairuotojų blogu dalnoboi.org  ir džiaugiasi, kad naudodamasis juo bet kada vėl gali patirti modernių nuotykių įspūdžius prie sunkvežimio vairo.

Transportą kelionei suorganizavo Zalcburgo verslo įmonė „Vega“, kuri specializuojasi sunkvežimių transportavimu po visą pasaulį. „Vega“ komercijos direktorius Volfgangas Verneris maloniai prisimena tuomet kelyje patirtus įspūdžius, tuo labiau, kad vairuotojo darbu iki Baltarusijos sienos jis dalinosi su V.Pisanovu.

Marko Polo pėdsakais

Valerijus Pisanovas apskaičiavo, kad kelionė  užsitęs nuo trijų iki keturių savaičių, kadangi nuo Altenbergės iki Vuhano miesto Kinijoje per Lenkiją, Baltarusiją, Rusiją ir Kazachstaną teks įveikti 11 000 kilometrų maršrutą. Marko Polo laikais kelionės į Aziją trukmė būdavo skaičiuojama metais. Kol žmonės gimtinėje sužinodavo kelionės įspūdžius, galėdavo praeiti daugiau nei dešimtmetis. Laimei, dabar viskas kitaip: V. Pisanovas su filmavimo įranga ir kompiuteriu pakeliui informuoja  apie savo kelionę ir įspūdžius tiesiogiai iš Europos į Aziją važiuodamas Šilko keliu su „Schmitz Cargobull“.

[print_gllr id=4844]

2014 8 rugpjūčio   Ekspeditorius
Keliai, Mercedes-Benz, Muitinė, Puspriekabės, Schmitz Cargobull, Užsienyje Altenberge, Schmitz Cargobull, Šilko kelias, Vuhan

Related Posts

  • Nemokama Schmitz Cargobull išmanioji padangų jutiklių programa TrailerConnect TyreManager sumažina apsilankymus dirbtuvėse
    Nemokama Schmitz Cargobull išmanioji padangų jutiklių programa TrailerConnect TyreManager sumažina apsilankymus dirbtuvėse
  • Facebook apžvalga: puspriekabių gamintojų ir atstovų paskyros Lietuvos auditorijai
    Facebook apžvalga: puspriekabių gamintojų ir atstovų paskyros Lietuvos auditorijai
  • Scania sunkvežimių kolona Baltic caravan 2018 pajudėjo iš Lietuvos Latvijos link
    Scania sunkvežimių kolona Baltic caravan 2018 pajudėjo iš Lietuvos Latvijos link
×

  • New MAN efficiency technologies for trucks and buses at the IAA
  • „Scania“ kalendoriui pasirinko detales

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz pardavimai paroda pikapai pikapas Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Scania Group Scania Lietuva Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla Toyota transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vežėjai vilkikai vilkikas Volkswagen Volvo

Apklausa:

Kas gamina geresnes puspriekabes?

View Results

Loading ... Loading ...
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress