Trucker LT
  • Apie mus
  • Sunkvežimiai
  • Puspriekabės
  • Komerciniai automobiliai
  • Autobusai
  • Kontaktai
{ ?>
Logo

„Schmitz Cargobull“: savos ašys geriau sukasi

Šiemet „Schmitz Cargobull“ koncernas turi ypatingą progą švęsti: Altenbergės gamykloje nuo gamybos pradžios 2004 m. dienos šviesą išvydo pusė milijono ašių. Vokietijos puspriekabių ir antstatų gamintojo sukurta važiuoklė ROTOS su savos gamybos „Schmitz Cargobull“ ašimis sėkmingai įsitvirtino rinkoje ir sulaukė pripažinimo.

AsisPuspriekabės važiuoklė turi didelę  reikšmę vežėjų eksploatacijos sąnaudoms ir nenumatytoms prastovoms, tad „Schmitz Cargobull“ inžinieriai nuolat tobulina savo ašis ir jų gamybos procesą. Ašies sija  ir antgalis, ant kurio montuojamas guolis, suvirinamas pažangia trinties aukšto dažnio sūkiaistechnologija. Ašys  komplektuojamos iš kokybiškų komponentų. Tai – stabdžių suportai, savitepio guolio paketai, „Schmitz Cargobull“ patentuoti  stabdžių diskai, kuriuos keičiant nereikia nuiminėti guolių.  Šie komponentai ir jų išdėstymo tvarka padeda užtikrinti ašių patikimumą ir patvarumą bei ilgaamžiškumą. Kadangi stebulės guolis neturi tiesioginio sąlyčio su stabdžių disku, pastarojo įkaitimas neperduodamas  guoliui, taip pailginamas jo eksploatavimo laikas. Masyvus  efektyviai ventiliuojamas stabdžių diskas sumažina stabdžių sistemos kaitimą, todėl mažiau dėvisi pats diskas ir trinkelės.Asis 7

Naudojant inovatyvią važiavimo stabilumo ir stabdymo programą „Schmitz Cargobull“ puspriekabės su savos gamybos  ašimis tapo lengviau valdomos, jų optimaliai sukonstruota pakaba su saugos užtikrinimo komponentais leidžia racionaliau eksploatuoti autotraukinį.

Iš Altenbergės firminės ašys kasdien išsiunčiamos į  „Schmitz Cargobull“ koncerno transporto priemonių gamyklas Vredene, Gotoje, Todine, Panevėžyje ir Saragosoje. Dabar apie 90 proc. visų priekabų, gaminamų Altenberge, yra su ašimis, kurias sukonstravo ir pagamino „Schmitz Cargobull“. Asis 4Viso koncerno mastu tai sudaro daugiau nei 80 proc. čia sumontuotų ašių. Altenbergės gamyklos produkcijos apimtys dabar – apie 150.000 prikabinamosios technikos ašių per metus. Daugelis Lietuvos krovinių vežėjų jau prieš keletą metų pradėjo eksploatuoti „Schmitz Cargobull“ puspriekabes su šio koncerno gamybos ašimis ir sėkmingai gabena krovinius ne tik kontinentinėje Europoje, bet ir po Skandinavijos bei Azijos šalis.

Kaip kuriamos ir gaminamos šios ašys ir ROTOS sistema, žiūrėkite vaizdo reportaže.

 

Patvarios ašys                                                                                      

Patikimas transporto rinkos barometras – ne tik ekspertų, technikos specialistų, bet ir krovinių vežėjų vertinimas. Paklausėme, kaip „Schmitz Cargobull“ puspriekabes su  ROTOS važiuokle vertina įvairių Lietuvos regionų krovinių vežėjai.

05-305_ROTOS_2

Atpažinti originalias gamintojo ašis galima iš visiems gerai pažįstamo logotipo.

Visi „Schmitz Cargobull“ transporto priemonių vertinimo dalyviai – stambių vežėjų įmonių vadovai, kurių transporto parkai dažnai net ekstremaliomis sąlygomis eksploatuoja nuo 150 iki 900 triašių šio gamintojo puspriekabių, t.y. nuo 450 iki 2700 „Schmitz Cargobull“ ašių.

Asis 7

Vokietijos gamintojų principai griežti: pirma taikomi negailestingi išbandymai produkcijai, tik tuomet ji pateikiama pirkėjui.

Pasak  ŠiauliųUAB „Nostrada“ techninės priežiūros centro vadovo Jono Strumilos, įmonės transportas važinėja ne tik po Vakarų Europą, bet ir toliau į rytus bei pietus – Rusiją, Kazachstaną, Uzbekistaną, Gruziją, Azerbaidžaną. Kartais krovinius tenka pristatyti ir į Afganistaną, kur su karine palyda kalnų perėjomis pasiekiama ir sostinė Kabulas. Kai kuriose iš tų šalių – bene vienintelė kelių tvarkymo priemonė – greideriavimas. Su kroviniais važiuojant per kalnų perėjas, dykumas, dar ir nepalankiomis meteorologinėmis sąlygomis ir vilkikai, ir priekabos patiria labai rimtus kokybės, patvarumo ir patikimumo egzaminus. Jie dažnai prilygsta patiems sudėtingiausiems testams, kuriuos, pasitelkę ekspertus, organizuoja patys transporto priemonių gamintojai. Kaip teigia J. Strumila, net esant sudėtingoms eksploatavimo sąlygoms, „Schmitz Cargobull“ priekabos išlieka stabilios kelyje, patogios eksploatuoti, patvarios ir patikimos, todėl didesnė ir jų išliekamoji vertė rinkoje.

Asis 2

Gamyklose komplektuojamos puspriekabės su gamintojo ašimis.

Kėdainiuose įsikūrusios UAB „Transporto vystymo grupė“ krovinių gabenimo maršrutai driekiasi ir į Sibirą bei Kazachstaną, kur kelių būklė nėra ideali. Įmonės direktorius Albertas Sitavičius tikina, kad „Schmitz Cargobull“ puspriekabės su originaliomis ašimis patikimai gali dirbti ir gera kelių būkle nepasižyminčiomis sąlygomis ir užtikrinti vairuotojui lengvesnį autotraukinio valdymą, stabdymo efektyvumą, stabilumą kelyje bei aukšto lygio komfortą. Kaip teigia A.Sitavičius ankščiau pasitaikydavo atvejų, kai  kitų populiarių gamintojų ašys, neatlaikydamos leidžiamos apkrovos, Rusijos ar Kazachstano keliuose tiesiog sulūždavo. Be to, dėl šių ašių tekdavo susidurti ir su jų techninės priežiūros problemomis bei keitimu. Daugelį šių bėdų pavyko pamiršti pradėjus eksploatuoti firmines „Schmitz Cargobull“ ašis.

Pasak Klaipėdos UAB „Vlantana“ komercijos direktoriaus Vlado Stončiaus, kadangi „Schmitz Cargobull“ gamintojas savo klientams suteikia šešerių metų arba 1 mln. km ridos garantiją ašims ir kitiems ROTOS važiuoklės komponentams, nuo 2007 m. įmonė eksploatuoja  priekabas su šio koncerno gamybos ašimis. UAB „Vlantana“ transporto priemonės dažnai važinėja ir į Skandinavijos šalis, tarp jų ir Norvegiją. Šioje valstybėje keliai neblogai tvarkomi ir remontuojami, tačiau dėl sudėtingų meteorologinių sąlygų bendra jų būklė blogesnė nei kontinentinėje Europoje. Ekstremalius išbandymus įmonės vežėjams tenka patirti Afganistane, kur daugelyje regionų kelių tinklą sudaro kalnų tarpekliais ar dykumomis nusidriekusios trasos, kurias civilizuoti europiečiai vadina bekele.

Asis 8

Bandymų stendas, ant kurio tikrinamas ašies ilgaamžiškumas, taikant įvairias apkrovas.

Įmonės komercijos direktorius V. Stončius teigia, kad  „Schmitz Cargobull“ produkcijos kokybę puikiai iliustruoja ir toks faktas, jog dėl rimtų technikos gedimo problemų dar nė karto neteko kreiptis į autorizuotą šios kompanijos techninės priežiūros centrą. Tiesa, „Schmitz Cargobull“ priekabos su firminiais kompanijos agregatais brangesnės nei analogiška kitų gamintojų produkcija. Tačiau tai neturėtų stebinti pirkėjų. Jiems paliekama teisė rinktis: įsigyti abejotinos kokybės gaminį pigiai ar mokėti kiek brangiau už aukščiausią kokybę. V. Stončiaus, kaip ir jo kolegų –  kitų krovinių vežėjų tvirtinimu, „Schmitz Cargobull“ puspriekabės su šio koncerno gamybos ašimis pasiteisino.

Tomas Labžentis

2014 2 liepos   Editor
Puspriekabės, Schmitz Cargobull
×

  • „Coca-cola“ ir sunkvežimiai – neatsiejami
  • Blogos reklamos nebūna (Lietuviški pavyzdžiai)

Leave a Reply

Cancel

  • (will not be published)

Spam Blocking by WP-SpamShield

Trucker LT naujienlaiškis

* = required field

Žymos

autobusai autobusas automobiliai automobilis DAF Dakaras elektromobiliai elektromobilis Ford furgonas istorija keliai Kinija komercinis transportas kroviniai Kögel lenktynės Linava MAN Mercedes-Benz pardavimai paroda pikapai pikapas Puspriekabės Renault Rusija saugumas Scania Scania Group Scania Lietuva Sostena sunkvežimiai sunkvežimis Tesla Toyota transportas Ukraina vairavimas vairuotojai vežėjai vilkikai vilkikas Volkswagen Volvo

Apklausa:

Ar tinklalapiui Trucker LT reikia forumo?

View Results

Loading ... Loading ...
Copyright © 2014 Trucker LT - Kolektyvinis krovininio transporto profesionalų ir entuziastų tinklalapis, powered by Wordpress