Naujojo Bavarijos liūto MAN TGX D38 šėlionės Ispanijoje, po kurių sukurtas ne vienas įspūdingas vaizdo klipas, labai rūpėjo ir puspriekabių gamintojams. Skirtingiems darbams pritaikyti MAN TGX D38 sunkvežimiai prisikabino įvairių gamintojų techniką. Labiausiai pasisekė „Schmitz-Cargobull“, nes gamintojo tentinę-užuolaidinę puspriekabę papuošė pagrindinis naujojo modelio pristatymo akcentas – ugninis liūtas. Nuotraukose šis liūtas veržliai ir įspūdingai klajoja Granados apylinkėse.
Ne mažiau nuskilo ir Ispanijoje vykusių naujų MAN TGX D38 bandymų metu vilkikų puspriekabėmis bei sunkvežimių antstatais tapusių „Schwarzmüller“ modelių gamintojams iš Austrijos. Jie tvirtina, jog tai buvo puiki galimybė patikrinti abiejų transporto priemonių patikimumą. Kalnuotos vietos, neasfaltuoti keliai, ilgiausi tiltai – visa tai turėjo įveikti bandomos transporto priemonės. Koncernas „Schwarzmüller“ bandymams pasirinko 3 ašių termo savivartę puspriekabę, puspriekabę judančiomis grindimis bei antstatą su 2 centrinių ašių priekaba. Puikiais birių krovinių gabenimo antstatais ir priekabomis naujuosius MAN TGX D38 aprūpino ir Vokietijos gamintojai „Fliegl“ bei „Meiller-Kipper“, kurių naujausi kūriniai įamžinti daugybėje nuotraukų ir vaizdo klipuose. Geram startui – gera prikabinamoji technika.
[print_gllr id=4171]